NAUJAS CITROËN Ë-BERLINGO - 100 % ELEKTRINIS MINIVENAS

Naujajame „Citroën ë-Berlingo“ aktyvūs ir aplinką tausojantys žmonės, nepriklausomai nuo jų amžiaus, atras idealų, praktišką ir universalų partnerį, su kuriuo galės ramiai mėgautis laisvalaikio pramogomis.
Naujasis "Citroën ë-Berlingo" prekybos salonuose pasirodys 2021 m. antroje pusėje.


100% ELEKTRINIS

• Sklandus, tylus, be vibracijos važiavimas • Kontroliuojamos naudojimo išlaidos, mažesnės nei benzininės „Berlingo" versijos • Lengvas naudojimas, paprasti ir praktiški įkrovimo būdai ir iki 280 km (vertė homologacijos metu pagal WLTP ciklą). nuvažiuojamas atstumas • Atsakingas mobilumas, esant "Nuliniam CO2 išmetimui“ darant prieinamomis riboto patekimo zonas mieste. • Elektrinėms transporto priemonėms skirtos paslaugos, kad kelionė būtų be rūpesčių.


IŠSKIRTINIS DIZAINAS

Naujojo "Citroën ë-Berlingo" priekinėse grotelėse pavaizduota "ë" monograma, simbolizuojanti elektros energiją. Ji taip pat nurodoma ant sklendės priešais automobilio pavadinimą.
Elektrinė "Berlingo" versija taip pat išsiskiria savo Pack Color „Anodised Blue" ant jos rūko žibintų apvadų ir „Airbump®".


INTUITYVIOS SKAITMENINĖS TECHNOLOGIJOS

Be pavarų dėžei valdyti ir važiavimo režimui pasirinkti skirto ë-perjungiklio, Naujasis „Citroën ë-Berlingo" turi 2 naujus įrenginius:
• 8 colių jutiklinį ekraną su meniu skiltimi „Energija", kurioje galima matyti transporto priemonės elektros specifikacijas, tokias kaip energijos srautas, energijos suvartojimo statistika ir atidėto įkrovimo arba išankstinio šiluminio kondicionavimo įjungimas. • Didelės raiškos 10 colių skaitmeninį ragelį, užtikrinantį optimalią ekrano kokybę ir modernų, greitą navigacijos informacijos ar vairavimo pagalbinių priemonių rodymą .


3 VAIRAVIMO REŽIMAI

 

NAUJAS Ë-PERJUNGIKLIS

 

Viskas sukurta taip, kad naujuoju „Citroën ë-Berlingo" būtų lengva naudotis. Centrinėje konsolėje yra šios vairavimo režimo pasirinkimo svirtys:
• „Normal“ kad būtų pasiektas geriausias autonomiškumo ir dinaminių charakteristikų suderinamumas
• „Eco" – skirta optimizuoti energijos suvartojimą
• „Power“ – skirta teikti pirmenybę našumui ir galiai bei maksimaliam sukimo momentui.

 

Centrinėje konsolėje esantis ë-perjungiklis valdo automatinę pavarų dėžę su funkcijomis (R, N ir D), kad būtų galima lengvai pasirinkti atbulinio važiavimo, neutralią arba važiavimo pirmyn pavarą. Jis yra susietas su dviejų padėčių mygtuku:
• P, kad įjungtumėte stovėjimo režimą,
• B, kad įjungtumėte stabdymo režimą, kuris pagerina energijos atgavimą automobilį stabdant arba jam lėtėjant.

ŠILUMINIS KOMFORTAS, GERESNĖ SAVIJAUTA VAŽIUOJANT

 

AKUMULIATORIUS, IKI 280 KM AUTONOMIŠKUMO

 

FAKTORIAI, DARANTYS ĮTAKĄ TRANSPORTO PRIEMONĖS AUTONOMIŠKUMUI

   

Naujasis „Citroën ë-Berlingo" turi dvi kasdieniniam gyvenimui naudingas funkcijas:
• Uždelstas įkrovimas, kad akumuliatorius būtų įkrautas kai elektra yra pigiausia,
• Išankstinis šiluminis kondicionavimas, skirtas užprogramuoti keleivių salono oro kondicionavimą arba šildymą prieš išvažiuojant, kai transporto priemonė prijungta prie elektros tinklo. Be komforto, vos jums įsėdus į automobilį reikiama energija tiekiama tiesiai iš elektros tinklo, taip maksimaliai padidinant automobilio autonomiškumą.

 

„Citroën ë-Berlingo" naudoja geriausias „Stellantis Group" elektros technologijas.
Priklausomai nuo važiavimo režimo, su „ë-Berlingo" 50 kWh ličio jonų akumuliatoriumi galima nuvažiuoti iki 280 km. Akumuliatoriui suteikiama 8 metų arba 160 000 km garantija (70 % akumuliatoriaus talpos garantijos pabaigoje). Akumuliatoriaus talpos sertifikatas išduodamas praėjus 1 metams po patikrinimo arba nuvažiavus 20 000 km, vėliau kiekvienos techninės priežiūros pabaigoje - kas 2 metus arba nuvažiavus 40 000 km. Siekiant optimizuoti transporto priemonės ridą, jos varančioji grandinė atgauna energiją stabdymo arba lėtėjimo fazėse. Suaktyvinus konsolės mygtuką B, sustiprinamas energijos atgavimas. * Vertė homologacijos metu pagal WLTP ciklą.

 

Naujojo Citroën ë-Berlingo autonomiškumui įtaką daro keletas veiksnių.
4 pagrindiniai veiksniai yra:
• Greitis
• Lauko temperatūra ir šildymo arba oro kondicionavimo įjungimas
• Vežama apkrova
• - Vairavimo stilius

PAPRASTI IR PRAKTIŠKI ĮKROVIMO BŪDAI

Priklausomai nuo naujojo "Citroën ë-Berlingo" naudojimo, galite rinktis iš 3 skirtingo greičio įkrovimo būdų. Įkrovimas namuose, naudojant 2 režimo kabelį, suderinamą su standartiniu 8 A kištukiniu lizdu arba sustiprintu 16 A lizdu (dėžutė + "Green'Up" lizdas), todėl akumuliatorių 100 % įkrauti galima per mažiau nei 15 valandų. Privatus arba viešas pagreitintas įkrovimas su 3 režimo kabeliu, kai reikia įrengti "Wallbox" pagreitinto įkrovimo dėžutę nuo 3,7 iki 22 kW. Įkrovimo laikas nuo 0 iki 100 % yra 7 val. 30 min. (WallBox 7,4 kW vienfazis) arba 5 val. (WallBox 11 kW trifazis). Itin greitas iki 100 kW įkrovimas viešosiose įkrovimo stotelėse su įkroviklyje integruotu 4 režimo kabeliu, leidžiančiu 50 kWh akumuliatorių įkrauti 80 % per 30 minučių.

PROGRAMA „MANO CITROËN“

Programa „Mano Citroën" leidžia pasiekti šiuos jūsų automobilio duomenis:
• Akumuliatoriaus įkrovos būsenos ir likusio įkrovimo laiko vizualizavimas,
• Konsultavimas dėl autonomiškumo,
• Atidėtojo įkrovimo programavimas,
Išankstinio terminio kondicionavimo programavimas.

Darbalaukio versija