PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. Privatumo sąlygos ir slapukų naudojimas (cookies)

Pridėta 28.06.2017

PureTech variklis trečią kartą laimi geriausio metų variklio „Engine of the Year” titulą

Štutgarte įvyko 18-oji geriausio metų variklio “Engine of the Year” paskelbimo ceremonija, kurios metu tarptautinė žurnalistų komisija geriausiu 2017 metų benzininiu varikliu kategorijoje nuo 1 iki 1.4 litro tūrio išrinko 1.2 litro talpos 3 cilindrų turbo variklį PureTech.

Pramoninė ir komercinė sėkmė

Geriausio metų variklio "Engine of the Year" titulą PureTech variklis pelnė jau trečius metus iš eilės. Premijos suteikimas dar kartą patvirtino komercinę šio variklio, turinčio dvi galingumo versijas: 110 ir 130 AG (PureTech 110 S&S ir PureTech 130 S&S), sėkmę.  Nuo jo išleidimo į rinką buvo pagaminta daugiau kaip 850 tūkst. vienetų, iki 2019–ųjų metinė šio variklio gamyba viršys 1 milijoną vienetų.

1.2 PureTech 110 ir 130 AG varikliai naudojami daugiau kaip 90 automobilių modifikacijų, 70 skirtingų šalių. Tikimasi, kad šie varikliai 2017 metais prisidės prie naujausių “Group PSA” produktų - naujojo Citroën C3 ir naujai pristatomo krosoverio C3 Aircross - pardavimų sėkmės. Žinoma, šie varikliai jau yra pripažinti ir kituose Citroen modeliuose:  C4, C4 Cactus, C4 Picasso ir Berlingo.

Europos rinkoje PureTech 1.2 litro talpos 3 cilindrų variklio modulinė šeima sudaro 1/3 bendro “Groupe PSA” benzininių ir dyzelinių variklių kiekio.

Dar efektyvesnis ir ekologiškesnis pasiūlymas

1.2 litro talpos 3 cilindrų turbo PureTech variklis ypač daug pagyrimų pelnė dėl savo našumo veikiant žemais apsisukimais. Variklis toliau tobulinamas ir iki 2017 metų pabaigos jame bus įdiegtos ženklios naujovės, kurios dar labiau padidins efektyvumą ir sumažins kuro sąnaudas (iki 4%):

– kietųjų dalelių filtro įdiegimas (GPF- Gasoline Particulate Filter) siekiant sumažinti kietųjų dalelių išmetimą daugiau kaip 75% ir atitikti būsimus 2020 metais Europoje reglamentuojamus išmetamųjų teršalų reikalavimus;

– efektyvumo optimizavimas: dėl vidaus degimo variklio darbo proceso patobulinimo ir įpurškimo slėgio padidinimo iki 250 bar;

– mechaninės trinties sumažinimas ir naujo turbo kompresoriaus įdiegimas;

– kompaktiškesnio variklio sukūrimas siekiant pagerinti aerodinamiškumą.

“Premijos suteikimas patvirtina išskirtinę mūsų benzininių variklių kokybę ir produktyvumą. Mes pratęsiame vidaus degimo variklių optimizavimą, kad jie būtų efektyvesni ir ekologiškesni, bei tuo pačiu geriau būtų sprendžiamos energijos panaudojimo problemos.” - teigė “Groupe PSA” transmisijos ir važiuoklės tobulinimo skyriaus viceprezidentas Christian Chapelle.

Darbalaukio versija Powered by Motorway